Post by crypinovoutpoc on Mar 7, 2022 0:23:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa ääretöntä kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Hero Wars 2022 version ▞▞▞
Tämä on siisti peli, mutta valitettavasti et voi hallita hahmoja
Paljon viivettä pelin latauksessa.
Huolimatta virheellisestä mainoksesta, mikä on minulle pahin syy, miksi teet pelistä epärealistisia odotuksia, tällä pelillä näyttää olevan potentiaalia ja se voi olla todella koukuttava. Minun on huomautettava, että niissä on automaattinen toiminto, joka helpottaa peleissä, kun joutuu jauhamaan jotain. Jos aiot pelata tätä peliä, tee sitä pelin vuoksi, älä mainoksia.
Hieman riippuvuutta aiheuttava ja erittäin laaja, joten voi viedä paljon aikaa.
Tämän pelin lisäys ei ole oikea
Erittäin koukuttava ja hauska pelata.
Hero Wars – Fantasy Battles משחק תפקידים abj
Maksa voittaaksesi pelin. Ei rahaa - ei edistystä kiltasodassa. Erittäin yksinkertaistettu käyttöliittymä killoille. Kehittäjät lisäävät vain joitain ominaisuuksia saadakseen rahaa sinulta.
Väärä mainos. Se, mitä ajattelin pelaavani, osoittautui täysin erilaiseksi peliksi. Se ei ollut laukkupeli, mutta minut johdettiin harhaan väärillä mainoksilla eikä millään siihen liittyvällä. 2 tähteä
Tbh luulin sitä pulmapeliksi. Kaikki lisäykset kaikilla sosiaalisilla alustoilla näyttävät sen pulmapelinä. Teet tuskin mitään, koska hahmot vain automaattiohjaavat itseään. Lisäksi se haluaa pääsyn yhteystietojesi puhelinnumeroihin ja mikrofoniin tallentaakseen. ei todellakaan sen arvoista. Maaaaaaaaa ehkä heidän pitäisi olla avoimia mainoksissaan, eivätkä he saisi matalan tähden arvosteluja. Jos haluat olla tekemättä mitään ja käyttää rahaa ollaksesi "paras", tämä on peli sinulle.
Peli on hauska, mutta se on rahan nappaus. Kokonaispalkka pelaamisesta, etkä edes puolivälissä, että saatat saada osan asioista tehtyä. Tietyllä tasolla kullan tarve on niin suuri, että peli jäätyy melkoisesti eikä edistystä ole odotettavissa. Jos olet rikas, tämä peli on sinua varten.
Ei ole sama kuin mainoksessa
Pidän pelin ideasta, ja vaikka se voi olla FTP, varoitan, että kestää (kirjaimellisesti) VUOSIA päästäkseen mihinkään merkittävään. Käytin pienen summan rahaa saadakseni "raid"-kyvyn ja kuulun vahvaan kiltaan. Heidän on huolehdittava mainonnastaan, kuten muut ovat sanoneet. He näyttävät tuskin koskaan TODELLISTA pelattavuutta. Jos he tekevät, se näyttää pieniä minipelejä, jotka ilmestyvät ehkä kerran vuodessa. Se on outoa... melkein kuin he häpeäisivät todellista peliä.
DesignVille: Merge & Design Quebra-cabeça nzq
Se on superhauska ja söpö, ainutlaatuinen myös minipeliensä ansiosta 😁😁
Sen helppo polttaa aikaa tässä pelissä. Se jumittaa puhelimeni toisinaan, joten uudelleenkäynnistys noin 10 minuutin välein on tuskaa. En ole vielä käyttänyt rahaa tähän peliin, saatan nähdä, miltä minusta tuntuu seuraavan viikon kuluttua. Pidän siitä, kuinka monia eri tapoja pelata peliä on saatavilla ilmaiseksi. Suosittelen tätä peliä kaikille mobiilipeleistä pitäville.
Mahtava peli! Energian odottaminen ja palautuksen enimmäisraja ovat ainoat kaksi ongelmaa, jotka minulla on sen kanssa. Melkein näyttää siltä, että sinun on käytettävä rahaa, jos haluat edetä enemmän kuin kilpikonnan vauhtia.
Se on hyvä konsepti, joka on huonosti toteutettu ja mainostettu väärin. Voit pelata ehkä 2 tai 3 viikkoa ennen kuin pääset siihen pisteeseen, jossa sinun on laskettava rahaa kilpaillaksesi. Jauhat esineitä saadaksesi hahmosi tasoa, joita ei ole koskaan nähty tulevan... Ja kun saat ne, sinulla ei ole tarpeeksi kolikoita valmistaaksesi esineitä, joita yrität tehdä. Ja mainoksissa näkyy söpö pulmapeli...
Hero Wars - RPG online RPG qovc
Peliä markkinoitiin pulmapelien kautta, jotka näyttivät mielenkiintoisilta. Pelasin yli 10 tasoa ja pulmia oli vain 2. Automaattiset taistelut, dialogit, palkinnoksi saatavat esineet ja tasoittaminen ovat kaikki hyödyttömiä. Poista asennus. Tee peli, jossa on vain pulmia ja ei muita asioita.
Melko koukuttava peli, erittäin antelias varhain.
Super hyvä! 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻
Hyvää ajan viettä
Melko hyvä peli, mutta kun pääset korkeammalle tasolle, on vaikeaa, jos et maksa voittaaksesi lol
Insinööritapahtuman alusta lähtien peli ei lataudu enää minulle. Minulla on tuhansia pelissä, jota en voi enää edes pelata
Olen muokannut arvosteluani ehkä 5 kertaa 2 vuoden aikana ja vuosi sitten luovutin, koska peli ei ollut menossa mihinkään. Yhdessä hetkessä peli vierähti alas mäkeä, mutta nyt se on lunastanut itsensä. Siirtyminen ei ollut sujuvaa, monet ihmiset lopettivat pelin, mutta yhtenä OG:n pelaajista voin sanoa, että HW on menossa oikeaan suuntaan. F2P- ja P2P-pelaajilla on paljon toimintaa ja lopulta P2P-pelaajat näkevät todellisen hyödyn rahankäytöstä - se säästää paljon aikaa!!! Peli on nyt hyvin tasapainoinen ja interaktiivinen. Hyvin tehty!
Olen pelannut tätä peliä nyt yli 5 vuotta, minulla on VIP 14, mikä tarkoittaa, että olen käyttänyt paljon rahaa (kuten 1 000 dollaria tai enemmän), ja saan yhä enemmän voittoja muilta ihmisiltä, jotka ovat käyttäneet PALJON enemmän rahaa kuin minä. He yhdistävät äskettäin palvelimia, jotka työnsivät palvelimelleni paljon korkeamman tason pelaajia, mikä nosti minut kullasta takaisin hopeaan, mikä vaikuttaa rajusti kykyni nostaa titaanejani ja sankareitani. Sovellus on nyt todella buginen. Minusta tuntuu, että tuhlasin tonnin rahaa enkä saanut minnekään.
Ainoa peli jota olen jaksanut arvioida..
Aloitin juuri pelaamisen, mutta toistaiseksi se on ollut hauskaa. Hahmon rakentaminen sujuu hyvin. Tarina on tarpeeksi mielenkiintoinen pitääkseen minut viihteenä. Annan sille 5 tähteä.
Eipä ollut pulman ratkomista.
Upea peli päivityssankareiden pelaamiseen keräämällä osia
Hero Wars – Fantasy Battles રોલ પ્લેઇંગ lupz
Se on ok peli pelata. Aivan liian usein se latautuu uudelleen virheen vuoksi, kun voin voittaa taistelun. Se tuhlaa aikaani ja maksaa enemmän dataa, kun joudun jatkuvasti toistamaan samaa asiaa. Muuten kuin se ja pitkät mainokset, joita voit katsella ilmaiseksi, se on hyvä peli
Todella hauska RPG-tyyppinen peli
tämä peli on niin hauska, että voisin pelata sitä koko päivän uupumatta.
Ellet aio sijoittaa elämänsäästöjäsi tähän peliin, pelaamisessa ei ole mitään järkeä. Pelaajien voittamiseksi tarvitaan vain joukko massiivisia palkkioita, jotta pelistä tulee turhaa pelata. Miksi pitää kiltasotaa upouudella palvelimella näiden ihmisten kanssa. Jos kohtaat heidän kanssaan, menetät käytännössä yhden päivän, jolloin pystyt ansaitsemaan pisteitä liittoutuman sodassa. Rehellisesti sanottuna olen lopettanut tämän pelin pelaamisen, vaikka pelasin sitä vain viikon. Tämän pelaamisessa on nyt kirjaimellisesti nolla pointtia.
Mukava pelata. Voisi olla viihdyttävämpää, jos pystyisit hallitsemaan sankarien tekoja, ei vain erikoishyökkäyksiä.
tylsä
Kiva
Sankari rakentaa hauskoja ja viihdyttäviä hahmoja
Hero Wars – Fantasy Battles Rol Oyunu zde
Reilu peli, upea grafiikka
En tiedä onko hyvä peli en oo ladannu mutta ei oo ainakaan sammallainen kuin yt mainoksessa😡
Se vain virkistää mieltäni, joten tykkään soittaa sitä ja jos minulla on tylsää, soitan sitä ja minulla on hauskaa soittaa tätä